Tenderkoers: professionals met bewezen ervaring op het gebied van aanbestedingen en het optimaliseren van bedrijfsprocessen!

Van onze klanten
zijn tevreden

Aanbestedingen
per jaar

Aanbestedingen
gewonnen

Kennis maken of een vrijblijvend gesprek?

Neem contact met ons op en wij kijken dan samen hoe we u het beste kunnen ondersteunen.

Contact

Ervaring

Tenderkoers is al méér dan 15 jaar aanbestedingsexpert. Wij schrijven voor onze vaste klanten in op gemiddeld 50 aanbestedingen per jaar in verschillende branches. Zo zijn wij bekend met de: agrosector (bosbouw en natuurbeheer), bouwnijverheid (bouw en infrastructuur), industrie (afval, bouwmaterialen, drukkerijen), vervoer (personenvervoer, jeugd, schoolvervoer), zorg (welzijn- en gezondheidszorg), zakelijke en persoonlijke dienstverlening (facilitaire dienstverlening en ICT, faciliteiten en schoonmaak en trainingen).

Netwerkpartners

Wij zijn de netwerkpartners van Tenderkoers. Specialisten met bewezen ervaring op het gebied van aanbestedingen en het optimaliseren van bedrijfsprocessen. Een hechte bundeling van relevante kennis en ervaring. Oplossingen worden gepresenteerd, geen methoden en technieken. Wij creëren draagvlak en geven ook tijdig aan indien er geen geschikte oplossingen voorhanden zijn.

Hieronder krijgt u een indruk van de kwaliteiten van onze netwerkpartners.

Han Kettenis

Han heeft meer dan 20 jaar commerciële werkervaring op het gebied van het ontwikkelen en implementeren van nieuwe landelijke business concepten en producten. Han heeft een HBO diploma aan de Hogeschool Zuyd ( HHS) aangevuld met diverse sales & marketing en management cursussen.

Hij heeft in het verleden uitgebreide internationale leidinggevende ervaringen opgedaan bij o.a. Holiday Inn, BRC, Quadriga, Teleplan, Europe Assistance en Connexxion. Han heeft aan de basis gestaan van diverse nieuwe baanbrekende concepten voor o.a. de hotelindustrie (BRC / Weekendjeweg), Quadriga (hotelroom- en ziekenhuis entertainment concepten), Dynamic Airlines (concept Jetsharing), Teleplan (transfer productie naar lage lonen landen), Europe Assistance (vergroten marktaandeel binnen verschillende automotive segmenten), Connexxion (ontwikkeling Travel concept en online reserveringssysteem touringcars).

Sinds 2011 is Han eigenaar van HKprojects (advisering nieuwe concepten) en betrokken geweest bij diverse start ups o.a; DeBusSpecialist.nl, DeDagtochtSpecialist.nl, HetReiscafé en MySocialDataBase. Han heeft zeer ruime ervaring als aanbestedingsspecialist.

Kampen
Han Kettenis
06 - 121 336 19
Theo Versteeg

Theo is een resultaat gerichte HRM die mensen enthousiasmeert. Zijn ervaring heeft hij opgedaan in een veeljarige en gevarieerde loopbaan bij IBM waar hij in verschillende rollen zijn kennis en inzichten heeft verworven de laatste tien jaar (95-05) in de rol van Project Manager en People Manager. In die rol heeft hij met een coachende stijl teams aangestuurd. Theo beschikt over een gezonde dosis humor en relativeringsvermogen.

Sinds 2005 zet hij zich als zelfstandig ondernemer in als interim manager (HR) binnen de overheid en het bedrijfsleven. Theo coacht en geeft trainingen aan leidinggevenden op het gebied van HRM. Hij is geregistreerd mediator en in deze functie begeleidt hij studenten en geeft hij trainingen over o.a. conflictmanagement. Hij probeert het beste uit mensen naar boven te halen. Theo houdt van de natuur, lange afstandswandelingen en muziek. Verder is hij geïnteresseerd in filosofie en politiek actief.

Paasloo
Theo Versteeg
Ben Bugter

Ben heeft een uitgebreide ervaring als adviseur en interim-manager in de jeugdzorg, de sociale zekerheid en het onderwijs. Hij is de drijvende kracht achter enige honderden deelnames aan aanbestedingen en subsidie aanvragen.

Zijn echte specialiteit is het begeleiden van aanbestedingstrajecten en subsidieaanvragen. Heeft u problemen met stapels papier en onbegrijpelijke voorwaarden? Hij geniet er juist van! Met ons offerteteam project helpt hij u om duurzaam aanbestedingen te winnen.

Ben heeft veel ervaring in de begeleiding van complexe overgangstrajecten, zoals de invoering van de WWNV, de overgang van AWBZ-taken naar de gemeenten en de opzet van nieuwe inburgeringtrajecten.

Almere
Ben Bugter
Tonnie Hodes

Tonnie is een ervaren senior manager en adviseur, met als specialisatie algemeen financieel en facilitair management. Hij heeft ruim 30 jaar gewerkt in het vervoer, op allerlei functies, was lid van de groepsdirectie van de NZH, financieel directeur bij Connexxion en divisiedirecteur 'Tours en Water'.
De afgelopen 6 jaar heeft Tonnie gewerkt als facilitair manager in de zorg en was hij eindverantwoordelijk voor grote projecten waaronder de verhuizing van twee oude ziekenhuizen naar één nieuwe locatie. In de ziekenhuiswereld is nog veel te veranderen en de zorg blijft zijn warme belangstelling houden, naast natuurlijk de wereld van het vervoer.

Tonnie werkt vanuit het motto 'met mensen voor mensen' zodat de klantgerichtheid van alle medewerkers geoptimaliseerd wordt. Daarbij rekening houdend met de medewerkers en vooral kijkend naar het potentieel van de mensen. Tonnie houdt van koken is erg in geschiedenis geïnteresseerd en ook in sport.

Amsterdam
Tonnie Hodes
Nick Vledder

Nick is een financieel specialist die veel toegevoegde waarde ziet in het COSO-model en dit met hart en ziel uitdraagt in de organisaties waar hij voor werkt. Hij ziet altijd nieuwe mogelijkheden om processen te stroomlijnen door optimaal gebruik te maken van ICT.

Zowel voor grote als middelgrote ondernemingen heeft Nick ERP-systemen ontwikkeld of verbeterd. De laatste jaren heeft Nick een belangrijke rol gespeeld in het realiseren van samenwerkingsverbanden en overnames.

In z’n vrije tijd is Nick een fervent wielrenner.

Hattem
Nick Vledder
(085) 065 10 42
Jurjen Helfrich

Jurjen is een ervaren en mensgerichte senior adviseur. Hij heeft in het verleden verschillende operationele leidinggevende functies vervuld in de zuivel en het openbaarvervoer. Als regiodirecteur bij het Vervoersbedrijf Connexxion was hij verantwoordelijk voor de regio’s Utrecht en Gelderland.

Hij is betrokken geweest bij het vormgeven aan een marktgerichte koers van operationele processen. Jurjen heeft veel ervaring met overlegprocessen met ondernemingsraden en vakbonden. Mensen betrekken en meenemen in veranderingsprocessen is zijn sterke kant. Creativiteit en humor typeren zijn karakter.

Zijn passie ligt vooral bij zorg en met name de thuiszorg. Meer dan 10 jaar ervaring in aanbestedingsprojecten staan borg voor optimale ondersteuning bij marktwerking in de zorg. Zijn lijfspreuk is “Ondernemen met veerkracht”. Jurjen houdt van koken en vindt zijn ultieme uitdaging in het bergwandelen.

Steenwijk
Jurjen Helfrich
(085) 065 10 42
Hans Brons

Hans studeerde elektronica aan de HTS te Amsterdam en Wiskunde aan de Universiteit te Amsterdam. Ontwikkelen en vernieuwen in de (mobiele) telecommunicatie is de rode draad in zijn carrière.
Gedurende ruim vijfentwintig jaar is hij zowel op operationeel, tactisch als strategisch niveau intensief actief met en verantwoordelijk voor ontwikkeling van hard- en software (Siemens), productmanagement en sales (Philips) en business development (Vodafone). Hans is sinds 2003 actief in zijn eigen bedrijf. Daarnaast is hij als parttime docent marketing verbonden aan de Master-opleiding Telecommunicatie Management aan de HAN in Arnhem. Zijn kracht en toegevoegde waarde liggen in het integreren van techniek, marketing, commercie en ondernemerschap binnen een business to business omgeving. Zijn trackrecord ligt in het realiseren van nieuwe waardeketens, innovatieve partnerrelaties en succesvolle marketingstrategieën allen gebaseerd op nieuwe technologie.

Met zijn Ingenieurs bureau Fiber Networks heeft hij zich toegelegd op de buitengebieden in Nederland om deze te voorzien van glasvezel. IBFN geeft advies aan provincies en gemeentes betreffende uitrol mogelijkheden van Fiber. Hiervoor is het Business model FttF (Fiber to the Farm ) en het GIS – FN model ontwikkeld.

Lunteren
Hans Brons
Cees Hebing

Cees studeerde enkele jaren culturele antropologie en is general manager. Hij heeft als manager en directielid bij diverse woningcorporaties gewerkt.
Zijn werkterrein is breed: woningcorporaties, ziekenhuizen, handelsfirma’s, productiebedrijven, Hogescholen, R.O.C.'s.

Hij is een ondernemer die met veel plezier bedrijven en mensen helpt succesvol te zijn. Zelf ontwikkelt hij ook nieuwe initiatieven. Cees is betrokken bij de ontwikkeling van een outplacementbureau plus een vorm van ruilhandel.

In de rol van interimmer, coach en trainer ruimt hij graag die blokkades op die de ontwikkeling van mensen en van afdelingen in de weg staan. Zodra de blokkades zijn opgeruimd volgt de stap naar ondernemend werken: samen hard werken aan het bereiken van de gewenste resultaten. Met een daarop ingerichte organisatie, communicatie op maat en mensen die taakgericht hun verantwoordelijk (kunnen) pakken.

Willemsoord
Cees Hebing
Jan Guis

Jan Guis (1955) was ruim 17 jaar actief als Hoofd Personeel & Organisatie van Koninklijke Ten Cate N.V. Daarbij heeft hij, naast zijn operationele en strategische taken, vooral vormgegeven aan het transformeren van organisaties. Kernactiviteiten daarin waren het formuleren en implementeren van nieuwe strategieën, het reorganiseren en afslanken van organisaties en het ontwikkelen van nieuw leiderschap met het perspectief op doorontwikkeling van managers en medewerkers.

Jan Guis is een generalist op het vlak van HRM, adviseert zijn klanten en geeft vorm aan processen op het vlak van organisatievraagstukken, werving & selectie en outplacement. Daarnaast opereert hij met grote regelmaat als interim-manager.

In procesbegeleiding en training richt hij zich voornamelijk op het geven van vaardigheid- en gedragstrainingen voor professionals, managers en directeuren. Als coach richt hij zich o.m. op MT-coaching, het zorgen voor meer teamcohesie en werken als coach en 'vluchtleider' in verandertrajecten. Het veranderen van gedrag in 'gewenst gedrag' vindt veel plaats in 1 op 1 coaching trajecten. Naast een groot aantal profitklanten ondersteunt Jan Guis non-profitorganisaties zoals gezondheidszorg, kinderopvang en organisaties in maatschappelijke dienstverlening.

Delden
Jan Guis

Werken bij Tenderkoers

Wij zijn continu op zoek naar enthousiaste zelfstandige collega's en partners die onze opdrachtgevers succesvol begeleiden bij het winnen van offertes en aanbestedingen. Wil je een afwisselende werkomgeving, uitdagende baan en wil je blijven leren en ontwikkelen, kijk dan naar onze vacature(s) of stuur een enthousiaste mail naar info@tenderkoers.nl met jouw gegevens.

Tarieven dienstverlening

Ondersteuning bij Europese- en onderhandse aanbesteding, RPF’s of RFQ’s

Bij 1 of 2 aanbestedingen per jaar
een totale vaste projectprijs

U ontvangt op basis van de aanbestedingsdocumenten en uw eigen wensen (volledige ondersteuning of alleen het opstellen en/of redigeren van kwaliteitsstukken) een offerte met een vaste totale projectprijs. Door deze heldere aanpak zijn er geen verrassingen of extra facturen voor bijv. gemaakte kosten (zoals reistijd, kantoorkosten of aanvullende uren).
Afhankelijk van uw wensen en de grootte van de aanbesteding liggen de kosten voor ondersteuning gemiddeld tussen de € 1.750 en € 6.750 per project. Bij het winnen van een aanbesteding vragen wij een eenmalige vaste succes fee.

Voor elk project krijgt u:
- een vaste aanbestedingsspecialist als projectleider;
- een sparringpartner;
- een tekstschrijver;
- een vormgever;
- een juridisch adviseur.

Vast abonnementstarief voor het gebruik van onze externe Tenderkoers Tenderdesk (TT)

Wanneer jaarlijks op meerdere aanbestedingen of offerte trajecten ingeschreven wordt, kunt u gebruik maken van onze externe Tenderkoers Tenderdesk. U krijgt de beschikking over een vaste tenderspecialist, die bekend is met uw branche. Daarnaast krijgt u toegang tot het gebruik van de Tenderkoers signaleringsservice voor aanbestedingen.
Afhankelijk van uw wensen en het aantal in te schatten aanbestedingen begint een abonnementstarief bij € 495,- per maand voor een periode van 12 maanden. Wij vragen bij het winnen van een aanbesteding een eenmalige vaste succes fee.

Voordelen van deze vorm:
- verzekerd van een vaste ervaren aanbestedingsspecialist;
- bij nieuwe aanbestedingen kan snel geschakeld worden;
- wij zijn bekend zijn met uw onderneming en de branche;
- een sparringpartner bij aanbestedingen;
- een tekstschrijver die bekend is met uw onderneming en de branche;
- een vormgever;
- een juridisch adviseur;
- wekelijkse meldingen van de Tenderkoers signaleringsservice;
- garantie dat er altijd voldoende capaciteit beschikbaar is.

Flexibele strippenkaart voor aanbestedingen en offertes

Met deze ad hoc service geven wij advies en lossen wij vraagstukken, groot of klein, bij offertes en aanbestedingen snel op. De service bestaat uit losse strippenkaarten van 4, 8, 12, of 16 uur. U krijgt met deze service toegang tot kennis en expertise, over aanbestedingen en offertes, wanneer u dat nodig heeft, zonder verrassingen en wachttijden. U kunt hierbij denken aan vragen over bijvoorbeeld: het juist invullen van de UEA, gunningscriteria, opgeven referentie(s), het toevoegen bijlages, de mogelijkheid tot vragen stellen buiten de NvI, etc..
Elke strip is 15 minuten.

Voordeel van deze service is:
- dat het veel administratieve handelingen bespaart;
- dat het u als ondernemer de zekerheid, ruimte en flexibiliteit geeft deze service te gebruiken wanneer u dat wilt tegen vaste lage kosten;
- dat u maandelijkse rapportage over het gebruik ontvangt.

De strippenkaart service is er al vanaf € 475,- per jaar met maandelijkse rapportage over het gebruik.

Wij hebben onder andere opdrachten uitgevoerd voor:

Geïnspireerd om de volgende stap te
zetten met uw onderneming?

Neem vrijblijvend contact op

"Succes bereik
je samen"

Tenderkoers

Ambachtsstraat 21
8263 AJ Kampen
Postbus 87
8260 AB Kampen
tel: 06 - 121 336 19
tel. 085 - 065 10 42
email: info@tenderkoers.nl

       Bekijk ons op Maps

Navigatie

Home
Ondersteuning
- Werkwijze
Over Ons
Blog
Contact
Tenderchecklist
Log In

Certificeringen

Wij zijn in bezitting van het ISO 9001, ISO 14001 2015 en het APMP certificaat.
Lees hier wat dat betekent

Volg ons ook online

© 2020 Tenderkoers    |     KVK nummer: 75354799     |     BTW nummer: 860250871B01     |     Algemene voorwaarden     |     Privacy statement