April 22, 2020

Alles over eHerkenning. Aanvragen en beheren.

Advies en Informatie
Ceri Scheurwater

Wat is eHerkenning?

eHerkenning is een gestandaardiseerd inlogsysteem, waarmee een organisatie veilig online toegang heeft tot bepaalde zaken. Het is eigenlijk een DigiD voor bedrijven.

eHerkenning aanvragen.

Er zijn verschillende leveranciers van eHerkenning. Deze 6 leveranciers zijn erkend door de Rijksoverheid en alleen zij mogen eHerkenning leveren.

 

Aanbestedingen via TenderNed

Welk niveau heb ik nodig voor aanbestedingen?

eHerkenning kent 5 betrouwbaarheidsniveaus: EH1, EH2,EH2+, EH3 en EH4. Hoe hoger het niveau, hoe meer zekerheid de dienstverlener krijgt over uw (online) identiteit. Om te kunnen inloggen via TenderNed, is het noodzakelijk om minimaal eHerkenning niveau 2 te hebben.

 

Het wijzigen van een niveau kan via eHerkenning.nl

 

(Externe) aanbestedingsspecialist uitnodigen en eHerkenning beheren?

Bij TenderNed kunnen meerdere gebruikers een account hebben. Heeft u voor (alle) aanbestedingen een(externe) aanbestedingsspecialist in dienst? Dan is het raadzaam om een nieuwe gebruiker uit te nodigen via TenderNed en ook de rol van lokaal beheerder te geven. Zo heeft de (externe) aanbestedingsspecialist alle rechten om het volledige aanbestedingsproces te beheren via TenderNed.  


 

Tenderkoers

Ambachtsstraat 21
8263 AJ Kampen

Postbus 87
8260 AB Kampen

tel. 085 - 065 10 42
tel: 06 - 121 336 19
email: info@tenderkoers.nl

       Bekijk ons op Maps

Wij helpen met

Aanbesteding HulpAanbesteding AdviesAabesteding Trainingen
Leer meer over Tenderkoers
Over ons

Certificeringen

Wij zijn in bezit van het ISO 9001, ISO 14001 2015 en het APMP certificaat.

Ja, jij kan winnen

Neem contact op
Volg ons ook online

© 2022 Tenderkoers    |     KVK nummer: 75354799     |     BTW nummer: 860250817B01     |     Algemene voorwaarden     |     Privacy statement

Branding & Website: